تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 7:50
80 بازدید
کد خبر : 6730

سکوی ابری هوش مصنوعی دانشگاه زنجان توسط وزیر علوم افتتاح شد

سکوی ابری هوش مصنوعی دانشگاه زنجان توسط وزیر علوم افتتاح شد

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه زنجان سکوی ابری هوش مصنوعی و سه طرح عمرانی دیگر این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل در سفر یکروزه به استان زنجان پس از بازدید از شهرستان ماهنشان در دانشگاه زنجان حضور یافت

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه زنجان سکوی ابری هوش مصنوعی و سه طرح عمرانی دیگر این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل در سفر یکروزه به استان زنجان پس از بازدید از شهرستان ماهنشان در دانشگاه زنجان حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در دانشگاه، از استخر و خوابگاه دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد. 

وزیر علوم در ادامه بازدید از این دانشگاه، سکوی ابری هوشمند که در شمال غرب کشور بی نظیر است و به عنوان ابر رایانه امکان استفاده ۱۵۰ کاربر از امکانات پردازنده‌ای و گرافیگی در حوزه هوش مصنوعی با سرعت بالا را فراهم می کند، افتتاح کرد.
 
همچنین در این بازدید، پروژه محوطه‌سازی دانشکده معماری با مساحت ۷۵۰۰ مترمربع که با صرف بیش از ۴ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده بود، به افتتاح رسید. 

افتتاح ساختمان آموزشی گروه علوم ورزشی با ۱۸م یلیارد تومان اعتبار که ساخت آن ۲۸ سال قبل آغاز شده بود از دیگر برنامه های وزیر علوم در دانشگاه زنجان بود.

در ادامه ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی، متشکل از مرکز اسناد و سالن جلسات در دو طبقه با ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط زلفی‌گل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پس از بهره‌برداری از طرح‌های افتتاحی، وزیر علوم ضمن شرکت در جلسه شورای دانشگاه زنجان و استماع سخنان مدیران این دانشگاه راهنمایی‌های لازم را برای رفع موانع و تلاش بیش از پیش ارائه کرد.

پس از آن زلفی‌گل برای سرکشی از میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر دور دوم دولت سیزدهم در استان زنجان به دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان رفت و از مراجعات مردمی و گزارشات واصله به میز خدمت مطلع شد.

حضور به همراه ریاست جمهور در شورای برنامه‌ریزی و اداری استان زنجان پایان‌بخش برنامه‌های وزیر علوم در این سفر بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.