تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 22:21
174 بازدید
کد خبر : 3238

ظرفیت دانشگاه امام خمینی (ره) در حوزه هوش مصنوعی باید تقویت شود

ظرفیت دانشگاه امام خمینی (ره) در حوزه هوش مصنوعی باید تقویت شود

قزوین- رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: این دانشگاه به نحو شایسته‌ای نتوانسته در حوزه فناوری هوش مصنوعی و رباتیک خود را عرضه کند و نیاز است این حوزه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی قاسم زاده در همایش اعزام اولین تیم رباتیک دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که بعدازظهر دوشنبه در سالن جلسات دانشکده رشد و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با دربرداشتن ظرفیت‌های کم نظیر در حوزه فنی و تکنولوژی همواره سرآمد بوده اما به نحو شایسته‌ای نتوانسته در حوزه فناوری هوش مصنوعی و رباتیک خود را عرضه کند و نیاز است این حوزه تقویت شود.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: در سفری که به عراق داشتیم متوجه نگاه این کشور به بحث توانمندی دانشگاه بین‌المللی در حوزه صنعت رباتیک و هوش مصنوعی شدیم چنانچه ظرفیت ما در حوزه الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر علنی است و لازم است تیم رباتیک مرکز رشد نیز هرچه سریع‌تر مراحل رشد و ترقی خود را سپری کند.

وی افزود: ما حمایت خود را از تیم رباتیک در سطح کشوری و بین‌المللی اعلام می‌کنیم و بر این باوریم که درخشش دانشگاه در مسابقات جهانی باعث تحقق اهداف ما در خصوص برندسازی علمی، معرفی دانشگاه در سطح جهانی و جذب دانشجو خواهد شد.

این مسئول در پایان با تاکید براینکه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در مسابقات جهانی همواره مطرح بوده گفت: ما از تیم دانشجویی رباتیک به پاس زحماتی که در حوزه رباتیک داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم شاهد به ثمر نشستن زحمات دانشجویان و درخشش آنها در مسابقات جهانی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.