تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 5:12
113 بازدید
کد خبر : 4289

لینکدین صاحب ویژگی‌های هوش مصنوعی شد

لینکدین صاحب ویژگی‌های هوش مصنوعی شد

شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را برای کاربران پولی عرضه می‌کند. به گزارش ایسنا، این شبکه اجتماعی که متعلق به مایکروسافت است، همچنین اعلام کرد تعداد کاربرانش از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است. اعضای لینکدین، پروفایل‌های رزومه مانندی از تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های حرفه ای دارند. لینکدین اعلام کرد

شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را برای کاربران پولی عرضه می‌کند.

به گزارش ایسنا، این شبکه اجتماعی که متعلق به مایکروسافت است، همچنین اعلام کرد تعداد کاربرانش از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است. اعضای لینکدین، پروفایل‌های رزومه مانندی از تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های حرفه ای دارند.

لینکدین اعلام کرد حدود ۸۰ درصد از اعضای جدید این پلتفرم، از خارج از آمریکا به این شبکه اجتماعی دسترسی دارند.

این شبکه اجتماعی علاوه بر عضویت رایگان، اشتراک پولی با هزینه ماهانه ۳۰ دلار دارد. اعضای اشتراک ۴۰ دلاری لینکدین، ویژگی‌های هوش مصنوعی هم دریافت خواهند کرد که می‌تواند به کاربر بگوید چه کسی در میان ده‌ها پست شغلی، جست‌وجو می‌کند و آیا جویندگان کار بر اساس اطلاعات پروفایلشان، گزینه خوبی هستند یا خیر.

این سیستم همچنین می‌تواند تغییر پروفایل را برای رقابتی کردن کاربر برای یافتن شغل، توصیه کند.

تومر کوهن، مدیر محصول لینکدین در یک مصاحبه گفت: ابزار مذکور برای کمک به کاربران برای کاریابی طراحی شده و به کاربرانی که احساس ناامنی دارند کمک می‌کند تنها در یک جلسه، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای به سوی تعامل داشته باشند.

بر اساس گزارش رویترز، لینکدین همچنین دکمه‌ای را معرفی کرد که پست‌های طولانی را خلاصه کرده است و به نکات کلیدی مهم برای هر کاربر تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.