تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 6:15
151 بازدید
کد خبر : 4035

هوش مصنوعی و کاربردی که روابط عمومی‌ها را متمایز می‌سازد 

هوش مصنوعی و کاربردی که روابط عمومی‌ها را متمایز می‌سازد 

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به نیاز روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به کاربرد هوش مصنوعی،  اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود. مهدی مرادی، امروز شنبه ۲۱ مرداد در مورد برگزاری اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی به رسانه‌های گروهی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به نیاز روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به کاربرد هوش مصنوعی،  اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مهدی مرادی، امروز شنبه ۲۱ مرداد در مورد برگزاری اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی به رسانه‌های گروهی گفت: در دنیای امروز برای فعالیت و اثربخشی محتواهای تولیدی نیاز به همسو بودن با اقتضائات زمان داریم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: روابط عمومی نیز از بخش‌های کلیدی هر سازمان و در واقع دروازه ورود به هر سازمان بوده که باید با اقتضائات و نیازهای زمان و جامعه مخاطب آشنا باشد، افزود: به یاد داشته باشیم مدیران روابط عمومی اگر مجهز به علم روز در محتواسازی نباشند، نخواهند توانست اطلاعات مجموعه خود را به خوبی و به شیوه‌ای اثرگذار منتقل کنند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: باتوجه به دیده شدن این نیاز اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی به همت خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی و استانداری استان برگزار خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: تعاریف و کلیات هوش مصنوعی، نقش هوش مصنوعی در روابط عمومی، روندهای آینده روابط عمومی هوشمند و کاربردهای نوآورانه هوش مصنوعی در روابط عمومی از محورهای مهم این دوره هستند.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی شامل طراحی و ساخت ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هوشمندی می‌شود که در حوزه‌های مختلفی مثل پزشکی، اقتصاد، مدیریت و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد، اظهار کرد: استفاده از هوش مصنوعی در دنیای امروز به حدی گسترش یافته است که به جرأت می‌توان گفت زندگی بدون آن با سختی زیادی همراه است. افراد در حین کار با گوشی تلفن همراه خود با برنامه‌هایی کار کرده‌اند که با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی طراحی شده‌اند. مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه نیز که دائما با فضای مجازی درارتباطند در حال حاضر و دنیای کنونی به کاربرد هوش مصنوعی نیاز دارند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره آموزشی در ۲۳ مردادماه در سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اثرگذاری این دوره شاهد تحولات شگرفی در حوزه انتشار مطالب و ظرفیت‌های استان در بخش روابط عمومی و رسانه باشیم.

گفتنی است؛ اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه با حضور مرتضی شیخ زاده؛ دکترای تجارت الکترونیک و متخصص هوش مصنوعی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://khj.jdereg.ir/?regin=۴۱۱۱۳۱ در دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی ثبت‌نام کنند.

هوش مصنوعی و کاربردی که روابط عمومی‌ها را متمایز می‌سازد 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.