تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 3:21
353 بازدید
کد خبر : 1775

ابعاد خلاقانه خود را کشف کنید

ابعاد خلاقانه خود را کشف کنید

شرکت اَدوبی که یکی از بزرگترین کمپانی‌های ساخت برنامه‌های گرافیکی در دنیاست به تازگی تست طراحی کرده که در آن ابعاد خلاق و استعدادهای نفهته را برای شرکت‌کنندگانش نمایان می‌کند.

مجله مهر: یکی از جذابیت‌های فضای مجازی این است که شما می‌توانید در تست‌های روانشناسی به صورت آنلاین شرکت کنید. سایت‌های زیادی وجود دارند که تست‌های متفاوتی در خود دارند و با پرسش سوالات مختلف ابعادی از شخصیت شما را برایتان مشخص می‌کند. دسته بندی تست‌ها متفاوت و متنوع است. برخی از آنها تست هوش هستند و برخی‌ها درخصوص مهارت‌های اجتماعی، بعضی تست‌ها خودشناسی هستند و بعضی دیگر شخصیت شناسی.

حالا چند روزی می‌شود که شرکت اَدوبی، یکی از معروفترین شرکت‌های حوزه گرافیکی، تستی را به صورت آنلاین مشخص کرده. شرکت adobe یک شرکت معتبر است که نرم افزارهایی را برای کارهای گرافیکی و ساخت ویدئوهای جذاب و خلاقانه در اختیارتان می‌گذارد. اکنون این شرکت با ارائه یک تست روانشناسی جذاب، تلاش می‌کند تا شما استعدادهای نهفته و ابعاد خلاق شما را برایتان مشخص کند.

این تست شامل سوالاتی درباره ویژگی‌های شخصیتی، رفتارها و سبک تفکر است که با پرسش تنها ۱۵ سوال وجهه متفاوتی از شما را نمایان می‌کند.

سازندگان این تست معتقدند که انسان‌های خلاق از عادت‌های معمول اجتناب می‌کنند. به این تیم روانشناسی به این نتیجه رسیدند که یافتن ویژگی مشخصی در افراد بسیار خلاق سخت و پیچیده است. این تیم روانشناسی می‌گویند: «افراد خلاق حاوی افراطی‌های متناقض هستند. آنها به جای اینکه یک فرد باشند، هر یک یک جمعیت هستند.»

این تست در آخر نشان می‌دهد که شما سازنده ی قابلی هستید تا تهیه کننده‌ای شایسته اید. رویاپردازید یا تفکر بصری جالبی دارید.

برای انجام این تست می‌توانید به سایت MyCreativeType مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه