تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:18
245 بازدید
کد خبر : 649

استفاده اوراکل از هوش مصنوعی برای خودکار کردن بازاریابی دیجیتال

استفاده اوراکل از هوش مصنوعی برای خودکار کردن بازاریابی دیجیتال

شرکت اوراکل اعلام کرد از یک سیستم جدید هوش مصنوعی برای خودکار کردن بخش‌های کلیدی فرایند بازاریابی دیجیتال خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اوراکل که به علت ارائه خدمات نرم افزارهای پایگاه داده شهرت دارد، با شرکت‌هایی مانند ادوب و سیلزفورس در زمینه فروش نرم افزارهای مبتنی بر کلود برای بازاریابی محصولات تجاری رقابت دارد. این نرم افزارها هزاران دلار قیمت دارند و بازاریابی آنها فرایندی دشوار و پیچیده است.

مکالمه با افرادی که در مورد خرید چنین نرم افزارهایی تصمیم می‌گیرند فرایندی حساس و دشوار است و شکست در آن زیان‌های مالی زیادی برای شرکت‌هایی مانند اوراکل دارد. از همین رو شرکت مذکور سیستم بازاریابی فیوژن خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرده است.

این سیستم قادر به طراحی خودکار پیکارهای بازاریابی و تعیین این مساله است که افراد در حال تعامل از طریق ایمیل یا پیام‌های بازرگانی تا چه حد امکان دارد محصولات اوراکل را خریداری کنند.

سیستم یادشده داده‌های خود را از منابع مختلفی جمع‌آوری می‌کند که برخی از آنها متعلق به خود اوراکل و برخی دیگر نیز متعلق به افراد و شرکت‌های ثالث است و اوراکل آنها را به مرور زمان به دست آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه