تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 2:33
295 بازدید
کد خبر : 917

رویداد «لیبتک ۲» برگزار می‌شود

رویداد «لیبتک ۲» برگزار می‌شود

مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده‌محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رویداد «لیبتک ۲» را با عنوان «تشخیص موضوع» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سعید روشنی، رییس مرکز نوآوری توسعه کسب و کارهای داده‌محور، در توضیح جزئیات این خبر گفت: رویداد «لیبتک ۲» به منظور دست‌یافتن به سازمانی هوشمند با هدف به کارگیری فناوری‌های روز و دقت در سرعت بخشیدن و تسهیل فرآیندهای سازمان و ارائه خدمات مناسب به مخاطبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عنوان «تشخیص موضوع» برای این رویداد به منظور دعوت از کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های حوزه فناوری، اطلاعات و هوش مصنوعی، انتخاب شده است تا چالش‌های شناسایی موضوع متون در منابع کتابخانه‌ای و آرشیوی یا به عبارت دیگر فهرست‌نویسی تحلیلی را با کمک هوش مصنوعی، تسهیل کنند.

رییس مرکز نوآوری توسعه کسب‌وکارهای داده‌محور اضافه کرد: این رویداد امکان تجربه و حل یک مسئله واقعی را تحت نظارت و داوری متخصصان به شرکت‌کنندگان می‌دهد و کمک می‌کند تا مخاطبان در محیطی آموزنده به رقابت با یکدیگر بپردازند و از دانش خود در راستای حل مسائل کشور بهره ببرند.

روشنی افزود: برای نخستین بار است که یک مجموعه داده آموزشی، برای یادگیری عمیق از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این رویداد در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی درباره جوایز این رویداد نیز اشاره کرد: به شرکت کننده‌ای که مقام برتر رویداد «لیبتک ۲» را به دست آورد جایزه نقدی اهدا می‌شود و همچنین امکان عقد قرارداد با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای پیاده‌سازی و توسعه طرح‌های مرتبط با این سازمان فراهم خواهد بود.

لازم به توضیح است علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور به آدرس http://iranlibtech.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه