تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:47
310 بازدید
کد خبر : 455

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران؛ سرویسی جدید از «های دیتا»

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران؛ سرویسی جدید از «های دیتا»

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرور مجازی NVMe ایران ارائه شده توسط “های دیتا” با بهره‌مندی از تکنولوژی پیشرفته و متصل بودن به پورت فیبر نوری ۱۰ گیگابیت، استفاده از رم‌های DDR۴ و همچنین با در اختیار داشتن دیسک درایوهای فوق سریع NVMe، می‌تواند گزینه خوبی برای میزبانی سایت‌ها و پردازش‌ها باشد. این سرور مجازی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سرور مجازی NVMe ایران ارائه شده توسط “های دیتا” با بهره‌مندی از تکنولوژی پیشرفته و متصل بودن به پورت فیبر نوری ۱۰ گیگابیت، استفاده از رم‌های DDR۴ و همچنین با در اختیار داشتن دیسک درایوهای فوق سریع NVMe، می‌تواند گزینه خوبی برای میزبانی سایت‌ها و پردازش‌ها باشد. این سرور مجازی با استفاده از تکنولوژی‌های بروز می‌تواند پردازش‌های لازم را با سرعت بسیار بالا انجام دهد که همین موضوع باعث می‌شود تا سایت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، سرعت بارگزاری فوق‌العاده‌ای داشته باشند. استفاده از سرور مجازی NVMe ایران برای کاربرانی که به منابع پرسرعت و قوی نیاز دارند بسیار مناسب است، برای مثال توسعه‌دهندگان، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای رفع نیازهای خود می‌توانند از این سرور مجازی قدرتمند استفاده کنند.

سرور مجازی NVMe ایران در واقع نوعی از یک سرور مجازی است که بر روی دیسک فوق سریع NVMe اجرا می‌شود که همین موضوع کمک می‌کند تا پردازش اطلاعات با سرعت‌بالایی انجام شود. دیسک درایو NVMe یک نوع فضای ذخیره اطلاعات است که نسبت به نسل‌های قدیمی خود کارایی و سرعت بهتری دارد. جالب است بدانید که دیسک درایو فوق سریع NVMe حتی از بسیاری SSD های عادی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، کارایی بهتر و سرعت بسیار بالاتری دارد.

مزایای سرور مجازی NVMe ایران “های دیتا” چیست؟

های دیتا یکی از ارائه دهندگان سرور مجازی ایران است. یکی از دلایل کیفیت بالای سرور مجازی ارائه شده توسط “های دیتا”، استفاده از تکنولوژی مجازی سازی KVM است.

استفاده از این سرور مجازی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سایت‌هایی باشد که بیشتر ورودی آن‌ها از سمت کاربران ایرانی است. در واقع به دلیل قرارگیری سرورهای این سرویس در ایران، زمان اتصال و پینگ کاربران بسیار کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع می‌تواند به‌سرعت بارگزاری نیز کمک فراوانی کند. استفاده از این سرویس مزایای فراوانی دارد که برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان تغییر سیستم‌عامل بدون نیاز به تماس با پشتیبانی

دسترسی کامل به منابع و مدیریت root سرور

امکان انجام خاموش/روشن/ریستارت و VNC توسط مشتری

در اختیار داشتن IP اختصاصی

مانیتورینگ منابع سرور

امکانات زیاد در پنل مدیریت حرفه‌ای ارائه شده توسط‌های دیتا

سرعت‌بالا و پینگ پایین به دلیل قرارگیری سرور در ایران

قابلیت افزایش منابع پس از خرید سرور

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام خرید سرور مجازی NVMe ایران، پلن های مختلفی وجود دارد که کاربران می‌توانند بر اساس نیازهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. این پلن ها از لحاظ تعداد هسته پردازنده، مقدار رم، حجم ترافیک ماهانه و میزان فضا قابل دسترس، با یکدیگر متفاوت هستند. جالب است بدانید که سرعت این سرور مجازی نسبت به سروهایی که از هارد دیسک‌های معمولی و SSD عادی استفاده می‌کنند، چندین برابر بالاتر است.

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران؛ سرویسی جدید از «های دیتا»

چرا باید از سرور مجازی NVMe ایران “های دیتا” استفاده کنیم؟

سرعت بالا: همان‌طور که گفته شد این سرویس از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که همین موضوع باعث می‌شود تا پردازش‌ها به سرعت انجام شود. های دیتا از دیسک درایو های فوق سریع NVMe نسخه دیتاسنتری و همچنین پورت فیبرنوری ۱۰ گیگابیت استفاده کرده است تا کیفیتی عالی را رقم بزند.

پنل مدیریت حرفهای: با استفاده از پنل مدیریت حرفه‌ای این سرویس می‌توانید تمامی اقدامات لازم برای مدیریت سرور را بدون تماس یا مشاوره از شرکت‌هاستینگ انجام دهید. همچنین با استفاده از میزبانی NVMe می‌توان به‌سادگی سیستم‌های هوش مصنوعی را اجرا کرد.

کیفیت عالی: به‌طور معمول این نوع از سرور نسبت به سرورهای معمولی از قیمت بالاتری برخوردار است اما قطعاً کیفیت و سرعت‌بالا آن می‌تواند باعث شود تا هزینه پرداختی برای آن مقرون به‌صرفه باشد. های دیتا از تکنولوژی KVM استفاده کرده است که منابع رزرو شده رم و هارد را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

البته فراموش نکنید که این سرویس پلن های مختلفی دارد که بر اساس منابع مربوط به آن، قیمت نیز متغیر خواهد بود. نگرانی بابت انتخاب پلن های کمتر وجود ندارد! های دیتا این امکان را فراهم کرده است تا اگر بعد از خرید نیاز به منابع بیشتر داشتید، می‌توانید سرور مجازی خود را به پلن های بالاتر ارتقا دهید!

سخن پایانی

شرکت میزبان داده رهام با برند “های دیتا” ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است که سرور مجازی NVMe ایران متصل به پورت ۱۰ گیگابیت را فراهم کرده است.

جهت سوال و خرید می‌توانید به وبسایت hidata.org مراجعه کنید. از طریق ناحیه کاربری و بخش تیکت می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانان ما بپرسید یا با شماره‌های مندرج در وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه