تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 8:50
301 بازدید
کد خبر : 2535

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهرکرد جلسه مجازی با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه به منظور معرفی دوره جامع تربیت کارشناس کنترل پروژه با تدریس دکتر مجیدیان – دکترای مهندسی صنایع – چهارشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۱ برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهرکرد جلسه مجازی با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه به منظور معرفی دوره جامع تربیت کارشناس کنترل پروژه با تدریس دکتر مجیدیان – دکترای مهندسی صنایع – چهارشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۱ برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۷۷۶۷۸۰۳۵ تماس بگیرند.

اکثر پروژه‌های پیچیده که برنامه‌ریزی آن‌ها تحت نظارت انسانی روزها زمان می‌برد، اکنون تنها در عرض چند دقیقه آغاز می‌شوند. همه این‌ها به لطف قدرت عالی یادگیری ماشین است. راه حل‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روند پیشین را تغییر می‌دهند. این راه حل‌های خودکار به سازمان‌ها در کنترل هزینه‌ها، تجزیه و تحلیل خطرات و مدیریت زمان در بودجه، به طور چشمگیری کمک کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.