تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 5:13
63 بازدید
کد خبر : 3077

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی را برگزار می‌کند. به گزارش ایسنا، اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی با هدف برقراری ارتباط با محققان فعال و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در علوم پزشکی، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در نظام سلامت و ایجاد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، اولین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی با هدف برقراری ارتباط با محققان فعال و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی در علوم پزشکی، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در نظام سلامت و ایجاد شبکه همکاری مجازی با محققان و نخبگان داخل و خارج از کشور در ادیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کنگره  از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار می‌شود. همچنین آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ است.

فناوری‌های پیشرفته پزشکی، هوش مصنوعی در علوم‌پزشکی، سلامت هوشمند، راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی از محورهای اصلی این کنگره هستند. 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام  و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه همایش‌ها و رویدادهای دانشگاه علوم‌پزشکی هوشمند مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۶۰۴۷۸۰۷ ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.