تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 5:11
85 بازدید
کد خبر : 4486

استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای حرفه حسابداری

استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای حرفه حسابداری

دبیر کل جامعه حسابداران ایران گفت: مبارزه با فساد از اهداف اصلی فدراسیون جهانی حسابداران است که امسال توصیه شده مساله آموزش، اخلاق حرفه‌ای و هوش مصنوعی جدی گرفته شود. به گزارش ایسنا، فرهاد پناهی در مراسم روز حسابدار اظهار کرد: ۱۸۰ انجمن از ۱۳۵ کشور جهان عضو فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) هستند که بیش

دبیر کل جامعه حسابداران ایران گفت: مبارزه با فساد از اهداف اصلی فدراسیون جهانی حسابداران است که امسال توصیه شده مساله آموزش، اخلاق حرفه‌ای و هوش مصنوعی جدی گرفته شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد پناهی در مراسم روز حسابدار اظهار کرد: ۱۸۰ انجمن از ۱۳۵ کشور جهان عضو فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) هستند که بیش از سه میلیون نفر حسابدار را در سطح جهان را پوشش می‌دهد.

وی اضافه کرد: آیفک برای امسال موضوع پایداری در حسابداری را مطرح کرده که به مباحث زیست محیطی و تغییرات آب و هوایی تاکید دارد.

وی تصریح کرد: مبارزه با فساد از دیگر اهداف آیفک است در این زمینه پنج ستون اصلی پیشنهاد شده که شامل آموزش، اخلاق حرفه‌ای، استفاده از استانداردهای بین‌المللی، هوش مصنوعی و جذاب سازی حرفه حسابداری است.

دبیر کل جامعه حسابداران ایران خاطر نشان کرد: جامعه حسابداران از روز ۱۳ آذرماه ۱۳۸۶ گردهم آمدند و ۱۵ آذرماه را به عنوان روز حسابدار تعیین کردند.

وی با اشاره به ارتباط بازار سرمایه با حسابداری بیان کرد: آیفک به کشورهای عضو توصیه کرده برای معرفی و ترویج این رشته در سراسر جهان تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.