تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 8:51
153 بازدید
کد خبر : 3438

انتشار اولین نشریه تهیه شده با تکنولوژی هوش مصنوعی کشور در سمنان

انتشار اولین نشریه تهیه شده با تکنولوژی هوش مصنوعی کشور در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: نخستین نشریه تولیدشده با تکنولوژی هوش مصنوعی با عنوان «دیباگِر» توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان رونمایی می‌شود. دکتر سمانه بهرامیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان جوان انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توانستند برای نخستین‌ بار

ایسنا/سمنان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: نخستین نشریه تولیدشده با تکنولوژی هوش مصنوعی با عنوان «دیباگِر» توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان رونمایی می‌شود.

دکتر سمانه بهرامیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان جوان انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توانستند برای نخستین‌ بار در کشور و با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، نخستین شماره از نشریه علمی و فرهنگی دیباگر را با عنوان Genesis (پیدایش) تولید و منتشر کنند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه آزاد سمنان، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: در این نشریه‌ مطالب منتشر شده فاقد نویسنده و یا نویسندگان بوده و مطالب به طور کامل توسط یک فناوری خودکار نوشته شده است.

بهرامیان با دعوت از فعالان حوزه نشریات به ویژه اصحاب رسانه به منظور شرکت در مراسم رونمایی از اولین نشریه علمی کشور در این حوزه گفت: امیدواریم با حمایت بیشتر از فعالیت‌های دانشجویی در آینده شاهد درخشش و موفقیت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم.

وی یادآور شد: مراسم رونمای از دیباگِر، صبح فردا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.