تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 5:12
191 بازدید
کد خبر : 2978

برگزاری دوره‌ «هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ» در دانشگاه خواجه نصیر

برگزاری دوره‌ «هوش مصنوعی و  ماشین لرنینگ» در دانشگاه خواجه نصیر

انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دوره‌ آنلاین «هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از ۱۲ اسفند ماه، به مدت ۴۵ ساعت، با تدریس مهندس مصطفی لطفی ـ فارغ‌التحصیل ارشد طراحی کاربردی، به آموزش کاربردی و تجاری الگوریتم‌نویسی همچنین به پیاده‌سازی افکار در

انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دوره‌ آنلاین «هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از ۱۲ اسفند ماه، به مدت ۴۵ ساعت، با تدریس مهندس مصطفی لطفی ـ فارغ‌التحصیل ارشد طراحی کاربردی، به آموزش کاربردی و تجاری الگوریتم‌نویسی همچنین به پیاده‌سازی افکار در زمینه‌ هوش مصنوعی خواهد پرداخت.

“آموزش ماشین لرنینگ”، “آموزش انجام پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی”، “آموزش برنامه‌نویسی شیءگرا”، “آموزش ورژن کنترلینگ و گیت”، “آموزش انجام پروژه‌ی تشخیص عبور توپ از خط دروازه”، “آموزش انجام پروژه‌ی شناسایی چهره”، “آموزش انجام پروژه‌ی پیانو کاغذی” و “آموزش ایجاد نرم‌افزار ویندوز تشخیص افتادن افراد” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این دوره آموش داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شناسه Shahab_Hoseinalizade @ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.