تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 6:17
155 بازدید
کد خبر : 3855

بلومبرگ: اسرائیل در عملیات نظامی خود از هوش مصنوعی استفاده می کند

بلومبرگ: اسرائیل در عملیات نظامی خود از هوش مصنوعی استفاده می کند

بلومبرگ فاش کرد که ارتش اسرائیل در بحبوحه تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، از سیستم های هوش مصنوعی برای انتخاب اهداف خود برای انجام حملات هوایی و سازماندهی لجستیک استفاده می کند. به گزارش ایسنا، بلومبرگ در گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، به نقل از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی نوشت که ارتش اکنون از

بلومبرگ فاش کرد که ارتش اسرائیل در بحبوحه تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، از سیستم های هوش مصنوعی برای انتخاب اهداف خود برای انجام حملات هوایی و سازماندهی لجستیک استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ در گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، به نقل از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی نوشت که ارتش اکنون از یک سیستم توصیه هوش مصنوعی استفاده می کند که می تواند حجم عظیمی از داده ها را برای انتخاب اهداف برای حملات هوایی پردازش کند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین از مدلی به نام “Fire Factory” استفاده می‌کند و برای ارائه جدول زمانی برای انجام حملات، محاسبه بار مهمات، اولویت‌بندی و توزیع اهداف برای هزاران هواپیما و پهپاد، به این داده‌های هدف تکیه می‌کند.

بلومبرگ افزود: ارتش اسرائیل در بحبوحه تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، از سیستم های هوش مصنوعی برای انتخاب اهداف خود برای انجام حملات هوایی و سازماندهی لجستیک استفاده می کند.

جزئیات استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی تا حد زیادی محرمانه باقی مانده است، اما اظهارات مقامات نظامی نشان می‌دهد که ارتش تجربه استفاده از این سیستم‌های بحث برانگیز به ویژه در نوار غزه، جایی که رژیم صهیونیستی اغلب حملات هوایی را انجام می دهد، به دست آورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در استفاده از هوش مصنوعی دارد، اما در سال‌های اخیر این سیستم‌ها را در واحدهای مختلف گسترش داده است تا خود را به عنوان یک پیشگام در سطح جهان برای استفاده از سلاح‌های خودمختار معرفی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.