تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 6:14
110 بازدید
کد خبر : 4178

به‌کارگیری هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفای همدان

به‌کارگیری هوش مصنوعی در مرکز ارتباط با مشتریان آبفای همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به‌کارگیری موفقیت‌آمیز هوش مصنوعی روی سیستم مرکز تماس ۱۲۲ ارتباط با مشتریان این شرکت با همکاری یک شرکت دانش بنیان خبر داد. فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای هوشمندسازی فرآیندها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های نوین

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از به‌کارگیری موفقیت‌آمیز هوش مصنوعی روی سیستم مرکز تماس ۱۲۲ ارتباط با مشتریان این شرکت با همکاری یک شرکت دانش بنیان خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای هوشمندسازی فرآیندها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای ارزیابی عملکرد گروه‌ها و کارشناسان پاسخگو، اقدام به نصب هوش مصنوعی روی سیستم‌های تماس کرد.

وی گفت: کاربرد مثبت این فناوری در خدمات دهی مناسب به مشترکان، تحلیل آنی نوع پاسخگویی کارشناسان بصورت انفرادی و گروه کاری بر اساس استاندارهای جهانی مراکزCRM و اطلاع رسانی وضعیت فرد و گروه برای مدیران و همچنین امکان تحلیل و یادگیری همزمان نوع پاسخگویی کاربران و امکان پاسخگویی خودکار توسط هوش مصنوعی در آینده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به اینکه این هوش مصنوعی با مطالعات شش ماهه و بستر سازی‌های مرکز ارتباط با مشتریان استان همدان و دفتر مدیریت و هماهنگی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی و به صورت پایلوت در مرکز ۱۲۲ همدان در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ نصب شده است، اضافه کرد: این پروژه به عنوان اولین پروژه موفق از استفاده هوش مصنوعی از ۱۲ پروژه در دست اقدام است که توانسته براساس Kpi‌های از پیش طراحی شده و استاندارهای جهانی موفقیت خود را ثبت نماید .

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه با راه‌اندازی آزمایشی این پروژه در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان و کسب نتایج بسیار قابل توجه و دقیق در خصوص افراد و گروه‌های کاری برای مدیران در راستای بهبود خدمات غیرحضوری به مشتریان، خاطرنشان کرد: با نتیجه‌گیری موفق این پروژه، در حال حاضر امکان طراحی و اجرای آن در کل کشور فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.