تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 8:52
132 بازدید
کد خبر : 4041

تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه عملیاتی شود

تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه عملیاتی شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه یکی از مهم ترین وظایف رسانه تبیین و روشنگری است، گفت: تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه اتفاق بیفتد.  مهدی مرادی، امروز دوشنبه ۲۳ مرداد در اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی که به همت خبرگزاری ایسنای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه یکی از مهم ترین وظایف رسانه تبیین و روشنگری است، گفت: تبیین باید با ابزارهای نوین رسانه اتفاق بیفتد. 

مهدی مرادی، امروز دوشنبه ۲۳ مرداد در اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی که به همت خبرگزاری ایسنای جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و استانداری استان برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته که دومین اتفاق ناگوار در شاهچراغ رخ داد را تسلیت گفت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در دوران هوش مصنوعی و اینترنت نمی‌توان با ابزارهای ۴۰ سال قبل کار کرد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید ابزارها متناسب با زمان باشند و در این راستا ما تلاش کردیم تا با برگزاری این دوره به سمت استفاده از ابزارهای نوین در حوزه رسانه برویم. 

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون در جنگ رسانه‌ای قوی به سر می‌بریم، تصریح کرد: جنگ امروز در فضای مجازی رخ می‌دهد و اگر تسلط کافی داشته باشیم می‌توانیم با پاتک‌های قوی با هجمه‌های دشمن مقابله کنیم. 

مرادی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ضرورت آگاهی رسانی برای حضور مردم، بیان کرد: تببین از مهم ترین وظایف رسانه‌ها است و باید با این ابزار شکوه حضور مردم را رقم زد. 

وی یادآور شد: اگر حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند، اما تبیین ایشان باعث شد ظلم در مقابل حقانیت امام حسین(ع) به زانو درآید که این امر می‌تواند الگویی برای ما باشد. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی،‌ رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: امروزه هوش مصنوعی یکی از ابزارهای مورد نیاز در حوزه روابط عمومی و رسانه است. 

وی با اشاره به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در حوزه رسانه و روابط عمومی، افزود: فناوری هوش مصنوعی تیم‌های روابط‌عمومی‌ را قادر می‌سازد تا انرژی خود را به سمت تکنیک‌های خلاقانه هدایت کنند؛ بنابراین، سیستم‌های هوش مصنوعی کارایی افراد را افزایش داده و سرعت کار را بهبود می‌بخشند. 

سیدکاشی یادآور شد: امید که با برگزاری این دوره آموزشی که برای اولین بار در استان با کمک مجموعه استانداری و همکارانم در جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا اجرایی شد بتوانیم دریچه‌ای جدید برای عملکردهای گسترده روابط عمومی و رسانه بگشاییم. 

اولین دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه با حضور مرتضی شیخ زاده؛ دکترای تجارت الکترونیک و متخصص هوش مصنوعی در بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.