تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 6:16
52 بازدید
کد خبر : 4056

خدمات هوش مصنوعی گوگل توسعه یافت

خدمات هوش مصنوعی گوگل توسعه یافت

گوگل به کاربران اجازه خواهد داد ویژگی‌های جدیدی را تجربه کنند که محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را هنگام مرور وب، نشان می‌دهند. به گزارش ایسنا، گوگل اوایل سال میلادی جاری، «تجربه جستجوی مولد» ( SGE) را عرضه کرد که در آن، کاربران می‌توانند نسخه آزمایشی موتور جست‌وجوی گوگل را امتحان کنند که پاسخ‌های

گوگل به کاربران اجازه خواهد داد ویژگی‌های جدیدی را تجربه کنند که محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را هنگام مرور وب، نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، گوگل اوایل سال میلادی جاری، «تجربه جستجوی مولد» ( SGE) را عرضه کرد که در آن، کاربران می‌توانند نسخه آزمایشی موتور جست‌وجوی گوگل را امتحان کنند که پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را بالاتر از فهرست معمول نتایج جست‌وجو نشان می‌دهد. این شرکت اکنون اعلام کرده که این تجربه را گسترش خواهد داد تا به کاربران امکان دهد از این ابزار هوش مصنوعی در وب‌سایت‌هایی فراتر از موتور جست‌وجوی گوگل برای خلاصه‌سازی مقالات طولانی‌تر و اطلاعات مفصل، استفاده کنند.

رانی ان جی، نائب رئیس مدیریت محصول گوگل برای جست‌وجو، در یک پست وبلاگ نوشت: این ویژگی به طور خاص برای کمک به افراد برای استفاده از محتوای طولانی ناشران و تولیدکنندگان محتوا، طراحی شده است و یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید را هنگام مرور وب آسان‌تر می کند.

گوگل اعلام کرد که کاربران می‌توانند با ضربه یک انگشت، فهرستی از نکات اصلی یک مقاله را که توسط هوش مصنوعی مولد تولید شده است، به دست آورند و همچنین به یک ویژگی برای «کاوش در صفحه» دسترسی داشته باشند که خلاصه‌ای از سؤالات پاسخ‌ داده شده و پیوندهایی به بخش‌های مربوطه را فراهم می‌کند.

پس از این که شرکت مایکروسافت با استفاده از فناوری شرکت OpenAI، هوش مصنوعی را به موتور جست‌وجوی بینگ آورد و بازار جست‌وجوی آنلاین را متحول کرد، گوگل در تلاش برای نوآفرینی موتور جست‌وجوی خود است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ناشران هنوز با پیامدهای هوش مصنوعی مولد که می‌تواند متن و تصاویر را از متون ساده تولید کند، دست و پنجه نرم می‌کنند. گوگل اعلام کرد که این ویژگی جدید فقط از محتواهایی که خواندن آنها رایگان است، خلاصه تولید می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.