تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 5:11
32 بازدید
کد خبر : 7077

راهبردهای جدید هوش مصنوعی

راهبردهای جدید هوش مصنوعی

وبینار آنلاین سار زمستان ۱۴۰۲ که با میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران برگزار می‌شود، به «هوش مصنوعی» و تحولات و نوآوری‌های اخیر این فناوری در دنیای کنونی و تأثیر آن بر زندگی افراد اختصاص دارد. به گزارش ایسنا، هشتمین سخنرانی‌ سار با عنوان سار زمستان بر خلاف دوره‌های قبل که به متاورس می‌پرداخت، این

وبینار آنلاین سار زمستان ۱۴۰۲ که با میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران برگزار می‌شود، به «هوش مصنوعی» و تحولات و نوآوری‌های اخیر این فناوری در دنیای کنونی و تأثیر آن بر زندگی افراد اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، هشتمین سخنرانی‌ سار با عنوان سار زمستان بر خلاف دوره‌های قبل که به متاورس می‌پرداخت، این بار با رویکردی جدید و با موضوع اصلی «هوش مصنوعی»، روز ‌شنبه ۱۹ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با حضور دو مهمان و صاحب‌نظر این حوزه با میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران، به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

دکتر الهام فراهانی، مدرس دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیئت مدیره انجمن کامپیوتر ایران با موضوع «راهبردهای جدید هوش مصنوعی: نگاهی به نوآوری‌ها و تحولات اخیر» و دکتر محمد علی آخایی، دانشیار دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران با موضوع «تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی» به عنوان دو صاحب‌نظر و سخنران وبینار آنلاین سار زمستان ۱۴۰۲، ایده‌های خود را برای علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارند و پس از ارائه به سؤالات حاضران جلسه پاسخ می‌دهند.  

بر اساس اعلام موزه ملی علوم و فناوری ایران، علاقه‌مندان جهت حضور در کنفرانس سار می‌توانند از طریق لینک زیر و کلیک روی گزینه مهمان در این وبینار به صورت رایگان شرکت کنند؛

https://www.skyroom.online/ch/zagros2002m/sar

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.