تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 6:13
147 بازدید
کد خبر : 3717

رونمایی از بازی رومیزی مجهز به هوش مصنوعی

رونمایی از بازی رومیزی مجهز به هوش مصنوعی

شرکت سنس‌تایم از یک ربات بازی رومیزی مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد. این بازی مجهز به بازوی رباتیک، صفحه نمایش و تخته است. به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت چینی سنس‌تایم(SenseTime) از نسخه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی قدیمی‌ترین بازی رومیزی جهان به نام Go رونمایی کرده است که تصور می‌شود حدود

شرکت سنس‌تایم از یک ربات بازی رومیزی مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد. این بازی مجهز به بازوی رباتیک، صفحه نمایش و تخته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت چینی سنس‌تایم(SenseTime) از نسخه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی قدیمی‌ترین بازی رومیزی جهان به نام Go رونمایی کرده است که تصور می‌شود حدود ۴۰۰۰ سال پیش در چین ایجاد شده است.

SenseRobot Go رباتی است که برای جوانان طراحی شده تا بازی Go را یاد بگیرند. براساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، این یک بازوی رباتیک، یک صفحه نمایش و یک تخته برای اجرای بازی از سطح ابتدایی تا حرفه‌ای دارد.

در مراسم معرفی محصول، دکتر زو لی(Xu Li)، مدیر عامل سنس‌تایم، می‌گوید: سنس‌ربات با قدرت محاسباتی، هماهنگی چشم و دست، و شاهکارهای مهندسی نوآوری می‌کند و هوش مصنوعی را از مراکز داده به خانه‌ها می‌آورد. ما امیدواریم که آینده‌ی رباتیک خانگی را با سنس‌ربات بازتعریف کنیم و نه تنها تجربه‌های جدید زندگی را به خانواده‌ها بیاوریم، بلکه نشاط جدیدی را به بازی Go تزریق کنیم و توسعه متنوع فرهنگ سنتی را ارتقا دهیم.

طبق بیانیه مطبوعاتی، این ربات یک تجربه‌ی بازی همه‌جانبه و جذاب را ارائه می‌کند و دارای مجموعه‌ی وسیعی از تمرین‌های حرفه‌ای بازی Go همراه با طیف وسیعی از فعل و انفعالات لمسی، بصری و شنیداری است.

این سیستم شامل بیش از ۲۰۰۰ تمرین تخصصی در هفت سطح است که تمام مراحل یادگیری را پوشش می‌دهد تا به طور مداوم مهارت‌های Go کودکان را توسعه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.