تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 6:13
150 بازدید
کد خبر : 3719

مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در ایرانداک برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در ایرانداک برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی هوش مصنوعی به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در ایرانداک هفته سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. مدرسان این دوره اعضای هیئت علمی پژوهشگاه ایرانداک و مخاطبان آن پژوهشگران، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان هستند. بر اساس این گزارش، سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل تاریخچه

مدرسه تابستانی هوش مصنوعی به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در ایرانداک هفته سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. مدرسان این دوره اعضای هیئت علمی پژوهشگاه ایرانداک و مخاطبان آن پژوهشگران، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان هستند.

بر اساس این گزارش، سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل تاریخچه هوش مصنوعی، مبانی یادگیری ماشین، مبانی یادگیری عمیق، کاربردهای پردازش زبان طبیعی، پردازش‌های پایه در پردازش زبان طبیعی، حل مساله‌ای واقعی در پردازش زبان طبیعی، مبانی پردازش تصویر، شبکه‌های عصبی پیچشی و کاربرد آن در پردازش تصویر، تفکر طراحی ایده‌هایی نوآورانه برای حل مساله هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ و از طریق آدرس الکترونیکی irandoc.ac.ir/page/4869 میسر است و به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود.

مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در ایرانداک برگزار می‌شود

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.