تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 6:32
147 بازدید
کد خبر : 3598

مذاکرات نتانیاهو و ایلان ماسک درباره «هوش مصنوعی»

مذاکرات نتانیاهو و ایلان ماسک درباره «هوش مصنوعی»

نخست وزیر اسرائیل در مذاکراتی با «ایلان ماسک» و «سم آلتمن» همکاری در عرصه هوش مصنوعی با کاربردهای امنیتی و غیر نظامی را بررسی کرد. به گزارش ایسنا، میدل ایست نیوز به نقل از «آناتولی» گزارش داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که وی در گفت‌وگو با «ایلان ماسک» همکاری در بخش هوش مصنوعی

نخست وزیر اسرائیل در مذاکراتی با «ایلان ماسک» و «سم آلتمن» همکاری در عرصه هوش مصنوعی با کاربردهای امنیتی و غیر نظامی را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، میدل ایست نیوز به نقل از «آناتولی» گزارش داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که وی در گفت‌وگو با «ایلان ماسک» همکاری در بخش هوش مصنوعی و تبدیل شدن اسرائیل به یک «عنصر مهم» در این عرصه را بررسی کرده است.

نتانیاهو گفت که برای ایلان ماسک به عنوان یک انسان باهوش دارای دغدغه انسانی احترام بسیاری قائل است.

وی افزود که ایلان ماسک به وی گفته که دولت‌ها باید از فرصت‌ها و خطرات هوش مصنوعی آگاه شوند و تأکید کرد که از تبدیل اسرائیل به یک عنصر مهم در این عرصه حمایت می‌کند.

نخست‌وزیر اسرائیل افزود که در روزهای آینده با گروه‌های پژوهشی برای تنظیم سیاست داخلی اسرائیل در قبال هوش مصنوعی در عرصه‌های امنیتی و غیر نظامی جلساتی خواهد داشت.

همزمان، نتانیاهو خبر داد که با «سم آلتمن» مدیر اجرایی شرکت OpenAI، طراح روبات هوش مصنوعی «ChatGPT» مذاکره و فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جهان و اسرائیل درباره هوش مصنوعی و همکاری با اسرائیل در این عرصه را بررسی کرده است.

آلتمن نیز در توئیتر خود خبر داد که در هفته جاری در سفری منطقه‌ای به اسرائیل و نیز اردن، قطر، امارات، هند و کره جنوبی خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.