تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 7:51
76 بازدید
کد خبر : 4505

همکاری تراشه‌ساز آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی در ویتنام

همکاری تراشه‌ساز آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی در ویتنام

مدیرعامل شرکت تراشه‌سازی آمریکایی انویدیا اعلام کرد این شرکت همکاری با شرکت‌های بزرگ فناوری ویتنام و حمایت از این کشور آسیایی برای پرورش استعدادها در توسعه هوش مصنوعی و زیرساخت دیجیتالی را گسترش می‌دهد. به گزارش ایسنا، انویدیا که تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده است، با شرکت‌های بزرگ فناوری برای استفاده از

مدیرعامل شرکت تراشه‌سازی آمریکایی انویدیا اعلام کرد این شرکت همکاری با شرکت‌های بزرگ فناوری ویتنام و حمایت از این کشور آسیایی برای پرورش استعدادها در توسعه هوش مصنوعی و زیرساخت دیجیتالی را گسترش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، انویدیا که تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده است، با شرکت‌های بزرگ فناوری برای استفاده از هوش مصنوعی در صنایع ابری، خودروسازی و مراقبت‌های بهداشتی، همکاری دارد. سندی که کاخ سفید در سپتامبر منتشر کرد، نشان داد که واشنگتن روابط دیپلماتیک خود را با ویتنام ارتقاء داده است.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در نخستین سفرش به ویتنام، در رویدادی اعلام کرد: ویتنام در حال حاضر شریک ماست. این شرکت میلیون‌ها مشتری در این کشور دارد. وی افزود: ویتنام و انویدیا روابط‌شان را تعمیق خواهند بخشید و انویدیا به دنبال گسترش همکاری با شرکت‌های ویتل، اف پی تی، وین گروپ و وی ان جی است که شرکای این شرکت آمریکایی هستند.

رویترز روز جمعه گزارش کرده بود شرکت انویدیا قرار است در نشستی در روز دوشنبه، درباره قراردادهای همکاری در زمینه نیمه‌رساناها با شرکت‌ها و مقامات فناوری ویتنامی بحث کند.

بر اساس گزارش رویترز، دولت ویتنام با اشاره به اظهارات جنسن هوانگ، اعلام کرده که انویدیا مایل است پایگاهی در ویتنام برای توسعه صنعت نیمه‌رسانای این کشور دایر کند زیرا ویتنام را بازار مهمی می‌داند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.