تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 5:13
67 بازدید
کد خبر : 4587

پذیرش اسباب‌بازی‌های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از ۱۵ دی

پذیرش اسباب‌بازی‌های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از ۱۵ دی

در اولین رویداد بوت کمپ ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از ۱۵ دی نسبت به پذیرش ایده‌ها اقدام می‌شود. به گزارش ایسنا، مهدیه کرمی، دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب‌بازی‌های شناختی در نشست خبری امروز که در حاشیه دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در

در اولین رویداد بوت کمپ ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از ۱۵ دی نسبت به پذیرش ایده‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدیه کرمی، دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب‌بازی‌های شناختی در نشست خبری امروز که در حاشیه دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب‌بازی‌ها، گفت: از ۱۵ دی ماه متقاضیان می‌توانند ایده‌های خود را از طریق سایت رویداد ثبت کنند.

وی افزود: این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و همچنین شتابدهنده‌ها و مراکز علمی برگزار می‌شود، ضمن آنکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرده که اگر اسباب‌بازی در حوزه ارتقای فرهنگ‌ ترافیکی باشد، از آنها حمایت می‌کند.

کرمی یادآور شد: طرح‌های ارسالی در پایان دی ماه غربالگری اولیه می‌شوند و در نهایت طرح‌های برتر به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند. 

وی اضافه کرد: این رویداد در سه محور «رویکرد شناختی در بازی‌ها»، «هوش مصنوعی در بازی‌های شناختی» و «رویکرد تعاملی در بازی‌های شناختی» توسط اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان به صورت گروهی و با استفاده از فناوری‌های مختلف برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی تحت آموزش قرار می‌گیرند تا مهارت‌ها و تکنیک‌های فنی را در محیط‌های عملی تمرین کرده و تجربه عملی بدست آورند.

دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب بازی‌های شناختی، ادامه داد: ارائه ایده‌های برتر به سرمایه‌گذاران در دهه فجر خواهد بود.

به گفته وی، این دوره تحت عنوان «ایده تا پدیده» برای دستیابی به محصول اولیه جهت آموزش و یاددهی سریع مهارت‌ها و زمینه‌سازی برای اشتغال و کارآفرینی، یکی از روش‌های مؤثر و مفید برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی تیم‌های علاقه‌مند به فعالیت در حوزه بازی‌های شناختی دایر می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.