تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 6:19
126 بازدید
کد خبر : 4093

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، گفت: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند. سردار علی محمد اکبری چهارم شهریورماه در اختتامیه پنجمین

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، گفت: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند.

سردار علی محمد اکبری چهارم شهریورماه در اختتامیه پنجمین تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: برگزاری این رویداد یک کار جهادی است که با سبک و سیاق دوران دفاع مقدس مطابقت دارد و با توجه به اینکه  در دوران دفاع مقدس عملیات‌ها با نام مبارک ائمه اطهار رمزگذاری می‌شد این رویداد نیز با همین رمز به یاد حضرت رقیه(س) آغاز شد. 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: در این رویداد تیم‌های چهار یا پنج نفره با موضوع محرمانه در ۴۸ ساعت وارد رقابت سالم شدند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز همینگونه بود و همه فرماندهان به صورت تیمی و گروهی بسیاری از عملیات‌ها را با موفقیت به پایان می‌رساندند.

 اکبری با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی یک نیاز است منتها باید به درستی از این فضا استفاده کرد، افزود: فضای مجازی نیازمند تولید محتوا است و هر کسی در این فضا تولیدات داشته باشد، کار جهادی انجام داده است. 
 
وی در ادامه با اشاره به افرادی که دردوران فضای  مجازی متولد شداند، تصریح کرد:  این افراد پیشرفت بهتری در تولید محتوا نسبت به دهه‌هایی که چنین علمی وجود نداشت دارند، تسلط آن‌ها بر فضای مجازی بیشتر است و انتظار می‌رود تولید محتوا خوبی برای فضای مجازی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، عنوان کرد: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش  مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند. 

اکبری گفت: در سال‌های گذشته ۹۵ درصد از تولیدات فضای مجازی کشور  به دست دشمن بود اما با ورود هم وطنان و تلاش‌هایی که کردند بخشی از آن فضا را از دست دشمن گرفته‌اند، اکنون خودمان سازنده تولیدات فضای مجازی  هستیم و در صورتی که نواقضی وجود داشته باشد با همکاری هم باید مرتفع کنیم. 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.