تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:45
274 بازدید
کد خبر : 421

برنامه‌های استارتاپی ورزش و جوانان اردبیل توسعه می‌یابد

برنامه‌های استارتاپی ورزش و جوانان اردبیل توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه پارس‌آباد مغان اظهار کرد: این اداره کل در سال گذشته با برگزاری ۹ رویداد کمک نوآور فرصت‌های مناسبی برای ورود جوانان به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کرد. وی تصریح کرد: رویداد ملی استارتاپی دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری، رویداد ملی استارتاپی

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه پارس‌آباد مغان اظهار کرد: این اداره کل در سال گذشته با برگزاری ۹ رویداد کمک نوآور فرصت‌های مناسبی برای ورود جوانان به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کرد.

وی تصریح کرد: رویداد ملی استارتاپی دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری، رویداد ملی استارتاپی رباتیک، هوش مصنوعی و بازی‌های خلاقانه و سلسله کارگاه‌های آموزشی در حوزه رباتیک از جمله رویدادهای برگزار شده در سال گذشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان از طریق برگزاری رویدادهای کمک نوآور (استارتاپی) به ویژه در حوزه اشتغالزایی شتاب خواهد گرفت، گفت: این برنامه‌ها توسط حوزه معاونت جوانان این اداره کل، سازمان‌های مردم نهاد و مرکز شتابدهی برگزار می‌شود.

انوشیروانی با اشاره به حضور و استقبال جوانان از این طرح‌ها افزود: جوانان استان اردبیل از استعداد و هوش بالایی برخوردار هستند و باید با برگزاری رویدادهای مختلف این استعدادها شکوفا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۱۰۳ سازمان مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان در این استان فعال است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس‌آباد مغان نیز در این جلسه نقش فعالان حوزه ورزش و جوانان را در ایجاد دلگرمی و تشویق جوانان برای حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی بسیار کلیدی و تأثیرگذار دانست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.