تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 6:24
234 بازدید
کد خبر : 2495

برگزاری دومین دوره از سخنرانی‌های علوم کامپیوتر

برگزاری دومین دوره از سخنرانی‌های علوم کامپیوتر

انجمن علمی دانشجویی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دومین دوره از سلسله سخنرانی‌های علوم و مهندسی کامپیوتر (CWS)  را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، محورهای اصلی دومین دوره از رویداد CWS رباتیک (۱ شهریور)، الگوریتم و تئوری (۲ شهریور)، رمزنگاری و بلاکچین (۳ شهریور) و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

انجمن علمی دانشجویی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دومین دوره از سلسله سخنرانی‌های علوم و مهندسی کامپیوتر (CWS)  را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، محورهای اصلی دومین دوره از رویداد CWS رباتیک (۱ شهریور)، الگوریتم و تئوری (۲ شهریور)، رمزنگاری و بلاکچین (۳ شهریور) و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (۴ شهریور) است.

همچنین در کنار سخنرانی‌های اصلی که در دو دسته‌ی مقدماتی (مناسب دانشجویان کارشناسی) و پیشرفته (مناسب دانشجویان تحصیلات تکمیلی) برگزار می‌شوند، ورکشاپ‌های تخصصی و سخنرانی در حوزه‌های صنعتی نیز در جدول این برنامه قرار دارد. همچنین برای شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در رویداد در نظر گرفته شده است که از طریق سایت رویداد قابل استعلام خواهد بود.

این رویداد رایگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند از طریق سایت http://cwsaut.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.