تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:01
291 بازدید
کد خبر : 252

طراحی نرم‌افزاری برای ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها

طراحی نرم‌افزاری برای ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های IT شد که با انجام بیش از ۱۷۰ فاکتور تست و ارزیابی شد. به گزارش ایسنا، مهدی فقیهی، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در مورد این نرم‌افزار که مبتنی بر هوش مصنوعی و

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های IT شد که با انجام بیش از ۱۷۰ فاکتور تست و ارزیابی شد.

به گزارش ایسنا، مهدی فقیهی، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در مورد این نرم‌افزار که مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین طراحی شده است، گفت: شرکت ما که در حوزه مانیتورینگ و ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها فعالیت می‌کند، این نرم‌افزار را طراحی کرده تا به جلوگیری از قطعی و کندی وب‌سایت‌ها که ناشی از مشکلات زیرساخت، شبکه و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است، کمک کند و ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های IT را انجام دهد.

وی ادامه داد: صاحبان وب‌سایت‌ها با بکار بردن این نرم‌افزار، می‌توانند ریشه مشکلات وب‌سایت خود را بررسی کنند، لذا پیشنهاد می‌کنیم از این نرم‌افزار برای بهینه‌سازی زیرساخت وب‌سایت، شبکه، نرم‌افزار و اپلیکیشن استفاده کنند، چرا که استفاده از این نرم‌افزار صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به‌دنبال دارد و به استمرار کسب و کارها نیز کمک می‌کند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان افزود: این نرم‌افزار، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را با بیش از ۱۷۰ سنجه، مورد تست و مانیتور قرار می‌دهد. یکی از خصوصیات این نرم‌افزار این است که نیاز به نصب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در زیرساخت صاحبان وب‌سایت‌ها ندارد، بلکه این کار از طریق سرورهای داخل کشور با کیفیت بالا انجام شده و سایت‌های داخلی را ارزیابی می‌کند. 

فقیهی، صاحبان وب‌سایت‌ها، کسب و کارهای آنلاین، خدمات دهندگان، بانک‌ها، بورس، بیمه، تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای و خبرگزاری‌ها را بازار هدف این نرم‌افزار  عنوان کرد. 

وی به صادرات این محصول نیز اشاره کرد و افزود: در حال آماده‌سازی وب‌سایتی با زیرساخت مجزا جهت صادرات محصولمان هستیم و البته مذاکراتی نیز در این زمینه با برخی کشورها برای صادرات داشته‌ایم.

وی در مورد میزان رقابت و برابری این نرم‌افزار با نمونه‌های مشابه خارجی گفت: ما نسبت به رقبای خارجی از قابلیت خوبی برخورداریم، به طوری که تعداد فاکتورهای تست شده به لحاظ عملکرد زیاد است؛ ضمن اینکه ما از هوش مصنوعی برخورداریم که این هوش مصنوعی یک وضعیت رقابتی برای ما در قیاس با رقبای خارجی ایجاد کرده است. همچنین تست دسترسی جهت بررسی میزان دسترسی افراد ناشنوا و کم‌بینا از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار است.

فقیهی در مورد چشم‌انداز این شرکت برای محصول تولیدی نیز خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما این است که بتوانیم به سراغ کسب و کارهای کوچک‌تر برویم و به سمت B۲B و B۲C حرکت کنیم. همچنین خدمات شرکت را برای همه صاحبان وب‌سایت‌ها دسترس‌پذیر کنیم که در این مسیر  در کنار ارائه خدمات تخصصی تجاری برخی خدمات را به صورت رایگان یا با تخفیف قابل توجه برای کسب و کارهای کوچک درنظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان افزود: از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم تست استرس سایت است که وضعیت تاب‌آوری وب‌سایت با مراجعه تعداد بازدیدکنندگان زیاد تا چندین میلیون بازدید کننده همزمان را نشان می‌دهد. تست کاربر واقعی نیز از افزونه‌های جدید این نرم‌افزار هست که بزودی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، فقیهی درباره خدمات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: ما از خدمات توسعه بازار صندوق نوآوری به منظور شرکت در نمایشگاه‌های خارجی استفاده کردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه