تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 6:16
138 بازدید
کد خبر : 3903

استفاده دانشگاه آمریکایی از هوش مصنوعی برای ارتقاء آموزشی

استفاده دانشگاه آمریکایی از هوش مصنوعی برای ارتقاء آموزشی

دانشگاه تنسی در آمریکا اعلام کرد برای ارتقاء و بهبود آموزش، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از  تکنولوژی نیوز، دانشگاه تنسی برنامه‌ای را طراحی کرده است تا بر اساس آن، از پاییز امسال هوش مصنوعی (AI) را در سیستم آموزشی خود بگنجاند. این دانشگاه قصد دارد به اساتید این گزینه

دانشگاه تنسی در آمریکا اعلام کرد برای ارتقاء و بهبود آموزش، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از  تکنولوژی نیوز، دانشگاه تنسی برنامه‌ای را طراحی کرده است تا بر اساس آن، از پاییز امسال هوش مصنوعی (AI) را در سیستم آموزشی خود بگنجاند. این دانشگاه قصد دارد به اساتید این گزینه را ارائه دهد تا از هوش مصنوعی در کلاس های درس خود استفاده کنند و فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم کند تا از طریق کلاس‌های جدید این فناوری پیشگامانه را کشف کنند.

این دانشگاه برای سال تحصیلی ۲۴-۲۰۲۳ سه سطح ادغام هوش مصنوعی را برای تکالیف دانشجویی مشخص کرده است. سطح اول، استفاده آزاد از این فناوری است که به دانشجویان اجازه می دهد از مواد تولید شده توسط هوش مصنوعی برای هر تکلیفی تا زمانی که اعتبار مناسب داده شود، استفاده کنند. سطح دوم، استفاده متوسط است که دانشجویان را قادر می سازد از هوش مصنوعی برای تکالیف خاص استفاده کنند و در عین حال محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را نیز تصدیق کنند. سطح سوم، استفاده سختگیرانه از هوش مصنوعی است و استفاده از آن را ممنوع می‌کند. 

لین پارکر، مدیر ابتکار هوش مصنوعی دانشگاه تنسی اعلام کرد: دانشگاه ما قصد دارد علاوه بر پیاده سازی هوش مصنوعی در کلاس‌ها، دوره های جدیدی را با محوریت هوش مصنوعی معرفی کند. کلاس AI ۱۰۱ با تمرکز بر سواد هوش مصنوعی به جای برنامه نویسی به همه دانشجویان ارائه می شود. علاوه بر این، دوره‌های ۴۰۰ و ۵۰۰ برای دانشجویان ارشد و فارغ‌التحصیل ارائه می‌شوند و دانش بین رشته‌ای هوش مصنوعی را فراتر از حوزه‌های علوم کامپیوتر و ریاضیات ارائه می‌دهد. 

این دانشگاه همچنین با موسسه غیرانتفاعی “The AI Education Project” که هدف آن آموزش معلمان و دانش‌آموزان دبیرستانی در زمینه هوش مصنوعی است، همکاری کرده. از طریق این همکاری، دانشگاه تنسی قصد دارد مربیان را به دانش و برنامه های درسی هوش مصنوعی مجهز کند تا به طور موثر مفاهیم هوش مصنوعی را به دانش آموزان خود آموزش دهند.

سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند نقاط قوت و ضعف دانشجو را درک کنند، سوالات، تکالیف و بازخوردها را بر اساس آن تنظیم کنند. این رویکرد شخصی‌شده مبتنی بر هوش مصنوعی، با ارائه محتوای آموزشی هدفمند، فرآیند یادگیری را بهبود می‌بخشد.

در پایان باید گفت که دانشگاه تنسی از هوش مصنوعی استقبال کرده تا چشم انداز آموزشی خود را متحول کند. هدف این دانشگاه با گنجاندن هوش مصنوعی در کلاس های درس و ارائه دوره های متمرکز بر هوش مصنوعی، پرورش درک هوش مصنوعی و کاربرد آن در بین دانشجویان و اساتید است.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.