تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 6:22
131 بازدید
کد خبر : 4066

اصفهان میزبان نخستین رویداد جایزه ملی فناوری نِکست می‌شود

اصفهان میزبان نخستین رویداد جایزه ملی فناوری نِکست می‌شود

ایسنا/اصفهان آذرماه امسال، اصفهان میزبان نخستین رویداد «جایزه ملی فناوری نِکست» خواهد بود. این رویداد با شعار «ایران پیشرفته با فناوری‌های نوظهور» با هدف حمایت از توسعه سبد محصولات شرکت‌های فناور کشور، تشویق ورود صنایع و شرکت‌های صاحب فناوری به توسعه در جهت فناوری‌های نوظهور، افزایش شتاب رشد شرکت‌های فناور و هم‌افزایی، هم‌آفرینی و رقابت

ایسنا/اصفهان آذرماه امسال، اصفهان میزبان نخستین رویداد «جایزه ملی فناوری نِکست» خواهد بود. این رویداد با شعار «ایران پیشرفته با فناوری‌های نوظهور» با هدف حمایت از توسعه سبد محصولات شرکت‌های فناور کشور، تشویق ورود صنایع و شرکت‌های صاحب فناوری به توسعه در جهت فناوری‌های نوظهور، افزایش شتاب رشد شرکت‌های فناور و هم‌افزایی، هم‌آفرینی و رقابت فن‌آفرینان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اولین رویداد جایزه ملی فناوری نکست (Next) در آذرماه سال جاری به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان بنیان‌گذار پارک‌های فناوری کشور قصد دارد در راستای کمک به توسعه فناوری‌های نوظهور جهانی در کشور و تشویق عناصر اکوسیستم برای مشارکت جدی تر در جهت ورود و سرمایه‌گذاری در این شاخه از فناوری‌ها، اقدام به طراحی رویداد جدیدی با نام «نکست (نوآوری کارآفرینان سرآمد توسعه)» کند. هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از فن‌آفرینان کشور به‌منظور توسعه سبد محصولات خود با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور جهانی است.

این رویداد ملی که از آن به‌عنوان جایزه ملی فناوری‌های آینده نیز یاد می‌شود، سه محور «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت نسل ۴»، «اتصال‌پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست فناوری و زیست مهندسی» را مد نظر قرار داده است و بر چهار حوزه مهم نوآوری، کارآفرینی، سرآمدی و توسعه تاکید می‌کند.

طرح‌های شرکت کننده در این رویداد باید ویژگی‌های خاصی نظیر سطح آمادگی فناوری حداقل TRL-۴، ایده‌های با عمق فناوری بالا، استفاده از فناوری‌های نوظهور و نوآورانه و همچنین وجود بازار برای محصول نهایی شرکت را داشته باشند. سه طرح منتخب رویداد در هر موضوع از اول تا سوم به ترتیب «۵ میلیارد تومان جایزه و ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات»، «۳ میلیارد تومان جایزه و ۹ میلیارد تومان تسهیلات» و «۲ میلیارد جایزه و ۶ میلیارد تومان تسهیلات» دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه رویداد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراجعه یا با شماره تلفن ۰۳۱-۳۳۸۶۹۴۵۲ تماس بگیرند.

گفتنی است که پس از کسب اطلاعات لازم تا ۳۱ شهریورماه سال جاری با مراجعه به نشانی اینترنتی next.istt.ir امکان ثبت طرح مورد نظر وجود دارد.

اصفهان میزبان نخستین رویداد جایزه ملی فناوری نِکست می‌شود

 انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.