تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 6:24
147 بازدید
کد خبر : 3758

برگزاری همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»

برگزاری همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»

همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود. به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، نخستین همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید

همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، نخستین همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دوشنبه (۵ تیرماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

در همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا به مهمترین مسائل حوزه رسانه‌ در مواجهه با پدیده هوش مصنوعی پرداخته میشود و سخنرانان در هشت محور به تبیین و بررسی این مواجهه دست خواهند زد.

هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و محتوای صوتی و بصری رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و شکاف اطلاعاتی؛ هوش مصنوعی؛ گونه‌شناسی جامعه‌شناختی؛ هوش مصنوعی و حریم خصوصی کاربران رسانه؛ هوش مصنوعی و اخلاق رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و آینده مشاغل رسانه‌ای؛ و هوش مصنوعی و سیاستگذاری رسانه‌ای، محورهای همایش مذکور را تشکیل می‌دهند.

 منصوره فصیح- عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ احمد نیک آبادی- عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر؛ نوید باصری- مدیر گروه امنیت فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران؛ محمد نیک ملکی- دکترای ارتباطات و پژوهشگر حوزه رسانه؛ مریم سلیمی- دکترای ارتباطات و مدرس دانشگاه؛ افسانه مظفری- عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ اسماعیل کفاشی- پژوهشگر حوزه حکمرانی فضای سایبر و مدرس دانشگاه و سمیه لبافی -عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری ایران (ایرانداک) سخنرانان این همایش خواهند بود.

علاقه‌مندان به این همایش می‌توانند از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز همایش‌های بین‌المللی، ‌حضور بهم رسانند.

همچنین امکان استفاده برخط از این نشست نیز از طریق پیوند زیر فراهم خواهد بود:

https://www.aparat.com/۱۴۰۱Rasaneh/live

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.