تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 7:51
90 بازدید
کد خبر : 4417

تحول در نظام بانکی و بانکداری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی

تحول در نظام بانکی و بانکداری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: هوش مصنوعی، فناوری است که در بانکداری داده محور همه چیز را به صورت بنیادین متحول خواهد کرد. به گزارش ایسنا، پیمان قربانی امروز (دوشنبه) در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، اظهار کرد: فناوری هوش مصنوعی در بانکداری داده محور کلیه امور را تحت تحولات بنیادین

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: هوش مصنوعی، فناوری است که در بانکداری داده محور همه چیز را به صورت بنیادین متحول خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیمان قربانی امروز (دوشنبه) در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، اظهار کرد: فناوری هوش مصنوعی در بانکداری داده محور کلیه امور را تحت تحولات بنیادین قرار می‌دهد. در فرایندهای اعتبارسنجی نیز در بانکداری هوشمند تسهیل دسترسی به مشتریان فراهم می شود.

وی افزود: دارایی‌های منجمد یکی از مشکلاتی است که بانکداری کشور در حال حاضر با آن مواجه است که بانکداری هوشمند می‌تواند به این معضل کمک کند؛ ضمن اینکه جلوی فعالیت‌های کلاهبرداری و مشکوک نیز گرفته می‌شود.

فرزین گفت: بانکداری الکترونیک در دهه‌های گذشته تحول و رشد چشمگیری داشته و اکنون در حال گذار از بانکداری الکترونیکی به بانکداری هوشمند هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.