تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 5:12
96 بازدید
کد خبر : 4295

تولید داروهای نوترکیب، تجهیزات پزشکی و لجستیک؛ محورهای استفاده از هوش مصنوعی در هلال‌احمر

تولید داروهای نوترکیب، تجهیزات پزشکی و لجستیک؛ محورهای استفاده از هوش مصنوعی در هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر بر حمایت همه‌جانبه هلال‌احمر از نخبگان در راستای تولید دارو و تجهیزات پزشکی، لجستیک و توسعه آموزش‌های مردمی خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش “رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی” گفت: هدف جمعیت هلال‌احمر برای استفاده از هوش مصنوعی در ماموریت‌ها و فعالیت‌ها، ارتقای کیفی خدمت

رئیس جمعیت هلال‌احمر بر حمایت همه‌جانبه هلال‌احمر از نخبگان در راستای تولید دارو و تجهیزات پزشکی، لجستیک و توسعه آموزش‌های مردمی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش “رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی” گفت: هدف جمعیت هلال‌احمر برای استفاده از هوش مصنوعی در ماموریت‌ها و فعالیت‌ها، ارتقای کیفی خدمت به مردم است.

کولیوند با بیان اینکه هوش مصنوعی در زمینه‌های متنوع ازجمله در ناوبری، رباتیک، مدیریت منابع انسانی، کشاورزی، بازی‌های یارانه‌ای و در مباحث اتومبیل‌رانی، رسانه‌های اجتماعی، بازار و بازاریابی، مسائل اقتصادی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر در حوزه تولید اعضای مصنوعی، تولید دارو و تجهیزات پزشکی و در حوزه داروهای نوترکیب، از فناوری‌های هوش‌ مصنوعی استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که در مدیریت بحران، لجستیک و سایر موضوعاتی که در حوادث و بلایا و منابع انسانی مهم است، از ظرفیت‌های حوزه هوش مصنوعی استفاده کنیم. همچنین با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، آموزش‌های مردمی امدادوکمک‌های اولیه را توسعه داده و اثربخشی خدمات خود و میزان رضایت‌مندی مردم از این خدمات را افزایش دهیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نگاه دیگر ما به توسعه لجستیک و استفاده از پهبادها، بالگردها، آمبولانس‌ها و خودروهای نجات است که بدانیم، از هوش مصنوعی چه استفاده‌ای کنیم؟ امروز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین می‌توانیم ظرفیت‌ها را افزایش داده و سرعت اقدامات در بحران‌ها را چند برابری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ کولیوند با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌احمر از دانش و توان نخبگان در توسعه هوش مصنوعی در تمام فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود حمایت می‌کند، ادامه داد: ما اثرگذاری خوبی در نهضت جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر داریم و بارها، طرح‌ها و ایده‌هایمان در مجمع جهانی بازخوردهای خوبی داشته و مورد استقبال قرار گرفته است؛ بنابراین با تمام توان، ظرفیت‌های خود را در اختیار نخبگان می‌گذاریم تا در راستای ارتقای کیفی خدمات به مردم گام‌های بلندتری برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.