تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 6:21
144 بازدید
کد خبر : 4068

تولید و ویرایش عکس با هوش مصنوعی در موزه دکتر شریعتی

تولید و ویرایش عکس با هوش مصنوعی در موزه دکتر شریعتی

موزه دکتر شریعتی، سه‌شنبه ۳۱ مرداد نشستی با موضوع هوش مصنوعی، تولید و ویرایش عکس با حضور دو تن از اساتید دانشگاه برگزار خواهد کرد. در این رویداد کتاب عکس تالیف گراهام کلارک نیز بررسی خواهد شد. به گزارش ایسنا، در گذشته بسیاری از کارها غیرقابل تصور بود اما با ظهور هوش مصنوعی دیگر هیچ

موزه دکتر شریعتی، سه‌شنبه ۳۱ مرداد نشستی با موضوع هوش مصنوعی، تولید و ویرایش عکس با حضور دو تن از اساتید دانشگاه برگزار خواهد کرد. در این رویداد کتاب عکس تالیف گراهام کلارک نیز بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در گذشته بسیاری از کارها غیرقابل تصور بود اما با ظهور هوش مصنوعی دیگر هیچ چیز غیرممکن نیست. هوش مصنوعی دنیای عکاسی را نیز متحول کرده است. استفاده از هوش مصنوعی در عکاسی شامل استفاده از الگوریتم‌های کامپیوتری و تکنیک‌های یادگیری ماشین برای کمک به فرایند عکاسی و بهبود آن می‌شود. هوش مصنوعی در عکاسی می‌تواند تصاویری تولید کند که از ظاهر بصری عکس‌های واقعی تقلید می‌کند عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و مجموعه‌ای از ابر داده‌ها ایجاد می‌شود و به سیستم رایانه ای اجازه می‌دهند تا با استفاده از توانایی یادگیری تصاویر جدید و منحصر به فرد ایجاد کند.

از همین روی کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو نشستی با همین عنوان در خانه موزه دکتر علی شریعتی روز سه‌شنبه ۳۱مردادماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد کرد.

بر اساس آنچه که فرهنگسرای سرو اعلام کرده است در این نشست ستاره مجتهد سلیمانی استاد دانشگاه درخصوص هوش مصنوعی، تولید و ویرایش عکس صحبت خواهند کرد. این نشست قرار است به صورت پرسش، پاسخ و تعامل سازنده بین نوجوانان برگزار شود. در ادامه نیز ارجمند استاد دانشگاه به بررسی کتاب عکس تالیف گراهام کلارک خواهد پرداخت.

گفتنی است نوجوانان و دانشجویان رشته عکاسی و علاقه مندان به این هنر ضمن شرکت در این نشست می‌توانند به صورت رایگان به موزه دکتر علی شریعتی به نشانی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با شماره ۶۶۵۶۵۵۶۵ تماس گرفت.

تولید و ویرایش عکس با هوش مصنوعی در موزه دکتر شریعتی

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.