تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 5:12
95 بازدید
کد خبر : 4287

رونمایی از پلتفرم برنامه‌ریزی شبکه هوشمند

رونمایی  از پلتفرم برنامه‌ریزی شبکه هوشمند

اپراتور چایناموبایل و ZTE از سرویس باز آنتن مبتنی بر دیجیتال و RIS برای پورت‌های هوشمند رونمایی کرده‌اند. به گزارش ایسنا، شرکت ZTE از همکاری با چایناموبایل در زمینه توسعه سرویس باز برنامه‌ریزی هوشمند «آنتن‌های دیجیتال» و «پورت‌های هوشمند» خبر داده است. این سرویس در سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) شامل مجموعه داده‌های پورت غنی،

اپراتور چایناموبایل و ZTE از سرویس باز آنتن مبتنی بر دیجیتال و RIS برای پورت‌های هوشمند رونمایی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، شرکت ZTE از همکاری با چایناموبایل در زمینه توسعه سرویس باز برنامه‌ریزی هوشمند «آنتن‌های دیجیتال» و «پورت‌های هوشمند» خبر داده است. این سرویس در سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) شامل مجموعه داده‌های پورت غنی، مدل‌های هوش مصنوعی مبتنی بر داده و یک پلتفرم دیجیتال مبتنی بر شبکه بی‌سیم با دقت بالاست.

این نوآوری قرار است استراتژی‌های برنامه‌ریزی شبکه را متحول کند و تکامل شبکه‌های هوشمند را سرعت بخشد که درنهایت این سرویس از طریق پلتفرم باز هوش مصنوعی نسل جدید اپراتور چاینا تلکام در دسترس قرار خواهد گرفت.

قرارگیری دو مقوله آنتن و پورت هوشمند کنار یکدیگر، پشتیبانی از داده‌های واقعی از جمله داده‌های کانتینر، جرثقیل‌های ساحلی، مسیرهای رانندگی و شاخص‌های عملکرد را ممکن می‌کند تا پیکربندی‌های آنتن و RIS به صورت مکرر از نظر تعداد، مکان و پارامترها بهینه شود.  

گفته شده استنتاج برخط با تکیه بر داده‌های واقعی، استراتژی‌های برنامه‌ریزی شبکه را استخراج می‌کند که برای معیارهای پوشش، عملکرد و مصرف منابع به خوبی قابلیت تنظیم دارند.

بنابراین باتوجه به اینکه قرار است این سرویس در قالب تابلوی امتیازات طراحی شود، محیطی را تقویت می‌کند تا توسعه‌دهندگان تشویق شوند مدل‌های پیشرو در صنعت را به طور مداوم ارائه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.